TimeView bliver ved med at fortælle dig at din brugere ikke er oprettet i TimeView og du derfor ikke kan logge ind.

Det kan betyde at brugeren er oprettet med forkert brugernavn, nye brugere skal altid oprettes med deres email adresse, som er knyttet op til Office365. Det kan du kontrollere under brugeren på fanen "Arbejde", i feltet "Identity".

Såfremt din brugere er oprettet uden email, så skal du kontakte TimeSolutions, så vil de hjælpe med at få den opdateret til den rigtige værdi. Se kontakt oplysninger i bunden af denne side.

Hvis brugernavnet er korrekt, så kan det være du ved en login tidligere har fået angivet et forkert brugernavn, hvor du har sagt ja til at Office365 skal huske det. For at slette dette skal vi have slettet følgende:

  • Gå til din temp mappe på maskinen, den findes bl.a. ved at klikke på windows tasten og søge efter %temp%, og klikke enter, så bør du bliver smidt ind til din Temp mappe.

  • Her finder du mappen "dotnetbrowser-chromium", åbner mappen og her bør du finde en mappe der hedder "79.0.3945.130.2.1.0.241". Slet hele mappen, hvorefter Office365 login til TimeView ikke længere kan huske tidligere indtastet brugernavne.

  • Herefter går du til TimeView mappen: C:\Users\'Brugernavn'\Documents\TimeView. Her finder du den fil der hedder xxx.timeview.dk.dat, hvor xxx skal skiftes ud med jeres tenant navn. Slet denne fil og TimeView vil ikke længere huske hvem der sidst loggede ind.

  • Herefter starter du TimeView og logger på som du plejer.

Hvis ovenstående fortsat ikke virker, så kontakt TimeSolutions på:

support@timeview.dk

Fandt du dit svar?