1. Brug knappen faktura: 

(Fra IGV, fra kundelisten, fra opgavelisten)

2. Vælg om det er med tidsregistreringer eller aconto:

______________________________________________________

3. Hvis der er med tidsregistreringer: (Aconto gå direkte til pkt 4)

a. Kontroller fakturadato, kontaktperson og betalingsdato på basisfanen.

b. Fjern evt. opgavelinier som ikke skal med på faktura på fakturaliniefanen. (Rødt kryds til højre)

c. Tilføj, fjern, flyt eller kombiner linier så du har det rigtige antal.

d. Indsæt tekster fra tekstbiblioteket

e. Ret beløb på linieniveau – pris/time:

f. Kontroller at fakturaen ser ud som du ønsker på visningsfanen.

g. Vælg Godkend i båndet og send som mail.
___________________________________________________

4. Aconto:

a. Vælg den opgave som skal aconto faktureres.

b. Kontroller fakturadato, kontaktperson og betalingsdato på basisfanen.

d. Indsæt tekster fra tekstbiblioteket

e. Ret antal og beløb på linieniveau – pris/time:

f. Kontroller at fakturaen ser ud som du ønsker på visningsfanen.

g. Vælg Godkend i båndet og send som mail.

Fandt du dit svar?